Tropical

6:32




No sé cuantas veces me habré probado este conjunto tras verlo en una de las últimas campañas de Mango. Me encantaba pero pensaba "dónde voy yo así y en Alemania donde el verano dura 3 días (y creo que ya pasó) " . Pasaban los días y seguí en mi cabeza, y me lo volvía a probar... No fue hasta que vi a mi gran amiga Patri (@patriazules) cuando me decidí a ir a por él y menos mal que lo hice!!!! Me apasiona!

Feliz lunes!! Muchísimas gracias por todas las visitas y comentarios. 


I don´t know how many times I´ve tried this outfit since I saw it in one of the latest Mango campaign. I loved it but I always thought "When am I gonna wear it in Germany if summer only lasts 3 days (and I think they´re already gone)". Days went by and this looks was still in my head and I kept on trying it... It was until I saw my dearest friend Patri (@patriazules) when I decided to get it, And goodness I got it because I´m soooo in love with it!

Happy Monday !! Thank you so much for all the visits and comments. 


Top: Mango (here/aquí)
Pants/pantalones: Mango (here/aquí

You Might Also Like

15 Kommentare

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Subscribe